יום חמישי, 11 באוגוסט 2011

המעבר מ מכונת פודים וקפה טחון לנספרסו

טוב אז מה שרצתי לספר לכם הוא שהשבוע קיבלנו את מכונת ה נספרסו שלנו ,


אני חייב לציין שבתחילה הייתי די סקפטי לגבי המכונה הזו ובכלל כאחד ששותה קפה מ מכונה בעלת אופציה של קפה טחון משובח, ניראה היה כי מכונת הנספרסו תהיה חובבנית ,אך הופתעתי לגלות כי הקפסולות של נספרסו היו בעלות איכות גבוהה ורובם היו טעמים לי , לא אין לי מניות של נספרסו ואני גם לא מוכר מכונות של נספרסו, פשוט כותב על אספרסו וקפה.
ועושה רושם שהחברה האלו (הבלגים) עשו עבודה טובה , פשוטה לתפעול , נוחה ,ידידותית מאוד למשתמש והעיקר לא מצריכה מאמץ או ידע ומאוד "נקייה" לא מלכלכת את הסביבה , הכל בפנים וניתן לריקון מאוחר יותר , כלומר הקפסולות נאגרות בפנים מדהים!!! , ממש כמו המצאת הלחם הפרוס , טוב לא עד כדי כך אבל ממש אחלה , ומה גם שהן לא תופסות הרבה מקום על השיש.
יש לציין שמחיר הקפסולות לא זול 430 ש"ח לאריזה של 200 קפסולות במגוון של 16 טעמים (רומא , אינדיה , ולוט ועוד ועוד).
אבל מה שאהבתי במיוחד הוא האפשרות לאחסן את קפסולות הקפה של נספרסו ב מעמד דקורטיבי שסידור הקפסולות עלו יוצר פריט עיצובי ממש מדליק , אני אהבתי את מעמד החשבונייה ,





















וגם מעמד התלייה לקיר העגול מאוד מצא חן או קוביית האחסון השקופה בעני פשוט גאוני ומוסיף לעיצוב חיים המטבח.
 

אני מצרף פה קישור לאתר שמוכר את המעמדים המעוצבים האלו - .מעמדים לקפסולות נספרסו.
אני עדיין לא יודע אם דתי הומרה מ קפה טחון ל קפסולות את זה ימים יגידו אבל כרגע אני ממש אוהב את האספרסו שלי
להתראות עד הפוסט הבא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה